On està el Marc de Roses?

Tot i que ha passat molt temps (entre 7 i 9 anys de fet des de que es van instal·lar), la gran majoria dels marcs en un moment o altre els vaig trobar. Tots excepte un, el de Roses.

El Patronat de Turisme de la Costa Brava em va comentar el seu moment que
Hi ha quatre que no tenim informació de que estigui penjat i a on : Sant Père Pescador, Roses i Portbou.

i que des de l’àrea de Cultura de l’Ajuntament de Roses em van comentar el 2011 que
En resposta a la seva consulta li fem saber que encara no hi ha instal·lat

cap marc a Roses. Està previst situar-ne un al castell de la Trinitat.

Doncs bé, tot i que en persona no he entrat al castell, des de fora no es veu, des de Google Street View tampoc, i des de Google Maps tampoc.
És més, he trucat en dues ocasions a l’oficina de Turisme de Roses i no només no en saben res (per telèfon), sinó que a més tampoc m’han contestat els emails.
EDITAT M’han contestat el correu conforme ho estan investigant, tant bon punt sàpiga quelcom us ho faig saber!
En resum:
  • Hi ha o hi ha hagut mai el marc a Roses?
  • Si hi és, on carai està? Algú ho sap?

Us demano ajuda!! francesc.pruneda@gmail.com

Anuncis

Deixa un comentari

