La ruta

A esperes de saber si realment existeix o no el marc de Roses, ja tinc la ruta casi casi a punt. He decidit començar pel sud, pel de Blanes, i acabar a Port-Bou. El motiu és que em van parlar d’un marc a Cotlliure (ja a França) i en cas que anéssim bé de temps m’hi arribaria.

Un cop definits els punts inicials i finals, és qüestió d’anar enllaçant. He dividit en 3 trams, per a fer-ho més fàcil de gestionar:

  • Tram 1: Blanes – Palamós
  • Tram 2: Palamós – Castelló d’Empúries
  • Tram 3: Castelló d’Empúries – Port Bou

En els tres es tarda unes 2 hores i poc, tot i que difereix la dirància. Només hi ha un punt on tinc dubte, on anar després de Tossa. M’explico:

  • Opció 1. Tossa – Santa Cristina (per C32) – St Feliu – S’Agaró (Platja d’Aro) – St Antoni…
  • Opció 2. Tossa – Sant Feliu (per la costa) – S’Agaró (Platja d’Aro) – Sta Cristina – St Antoni…

La diferència és que amb la opció 1 es tarden 8 minuts menys, però es fan 7 km més. De moment, us deixo la primera. Què en penseu?

Deixa un comentari

